Jävla teknik

Känner att hatet bubblar i min 24åriga kropp.
Finns få saker som kan få mig så förbannad som teknik som inte fungerar.
Tänkte i timmans sena timme ladda in lite sweet tunes på min ipod för att överleva morgondagen.
När jag kopplar in skiten så vägrar itunes att öppna.
"Jahapp..Ingen musik ikväll då antar jag" är tanken som slår mig och drar helt sonika ut sladden.
Då öppnas programmet och fungerar helt som det skall.
Efter väl valda svordomsvisor som skulle få sjutton sjömän gröna av avund slår det mig.
Kanske..Kanske kan jag lura itunes genom att återansluta ipodden.
Gör detta..Då hänger sig itunes..Drar ut sladden igen.
Ur min mun kommer ännu några svordommar likt k-pist smatter.
Programmet stänger ned och jag öppnar det..inga problem.
Ansluter podden för tredje gången..Då vägrar programmet lämna startmenyn.
Jag hatar verkligen mitt liv ibland.
Ännu en gång har livet visat mig att det verkligen älskar att gång på gång pissa mig i ansiktet.
Så då gör jag det jag gör bäst.
Går ut och röker den sista cigaretten jag lovat mig att spara till morgondagen medan Skitsystem - Stigmata spelas.
Denna runda vann du..Men jag ska inte dra det sista andetaget innan jag vunnit.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0