Drinkin Buddys


Som inlägget ovan bekräftar sitter jag med en iskall folköl i näven och hoppas på semester.
Plötsligt får jag ett meddelande om att min trogna vapendragare & drunk buddy Lillfinnen gör samma sak.
Detta två mil bort..Visst fan är det underligt ibland.
Att det finns plats i världen för gamla fyllehundar som oss.
Har även hört rykten om att han snart kommer gå finna i stan.
Tillbaka till Sjungande..På plats där han hör hemma.
Snart kommer vi att återupprätta dryckespalatset på sjungande.
Som det alltid var tänkt..Ännu en gång ska vi visa vars spritskåpet ska stå på Sjungandedalen.

Käftsmällar
Postat av: Rei "Lillfinnen Saari

Så jävla sant som de är skrivet. När jag kommer till stan o sjungande. så kommer vi att festa så fort vi får helg o ledigt från jobb o skola. Skål för oss.

2010-07-06 @ 22:03:49

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0