Trash Search

När jag satt ute och rökte så upptäckte jag just ett anderstorp fenomen.
Självklart så händer dessa ting på andra platser än torpet.
Men just på anderstorp så sker det på sådan genomtänkt och planerad nivå.
Scenariot brukar vara enligt följande.
Två människor klädda i vad som verkar vara det senaste fynden från myrornas kliver in i soprummet.
Där börjar en febril jakt bland bortkastat material för att hitta vad i deras ögon är ouppskattade guldgruvor.
Dom ses ofta lämna soprummet med ett flertal ting som dom släpar hem till boet likt myror till en myrstack.
Dagens skörd verkade vara ett stycke ligg underlag och någonting okänt i en willys påse.
Jag trodde verkligen i min enfald att människan kommit längre i sin utveckling än detta.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0