Dag 2

Två dagar har nu passerat av det nya året och man kan väl inte påstå att något banbrytande skett än.
Har dock haft min första 100% nyktra lördag på jag vet inte hur länge.
Annars brukar lätt någon öl med grabbarna leda direkt till baren och senare efterfest.
Men spenderade kvällen i lungt töcken hemma.
Har dock insett hur jävla tankad jag var under nyårsaftonen.
Detta genom att jag uppenbarligen gick hem med två vänsterskor.
Någonting som man inte känner i det tillståndet jag var.
Men men..det är ju fan bara nyårs en gång på per år tur nog.
Annars finns nog inget mera att rapportera i nuläget.
Teamdudes ska sätta sig ned på produktionsmöte under kommande veckan.
Detta för att försöka styra upp alla hel snurrade ideer som kommer realiseras 2010.
Dags att gömma brännvinet, lås in flickorna och kasta er djupare ned i skyttegravarna.
För nu laddar Team Dudes om.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0