2009

När klockorna ringde ut det förra året hände någonting.
En stund som aldrig gick att återskapa..2009 var äntligen slut.
Ett år fyllt av fyllor utan total mening och tunga mornar.
Att bli ungkarl, arbetslös och hemlös nästan allt under ett år ser jag som bevis.
Ett bevis på att 2009 inte alls var så awesome.
Men innan vi kastar allt för mycket skit på det gångna året ska vi minnas.
Det hände faktiskt bra saker under 2009 måste jag säga.
Teamet har aldrig varit lika aktivt som det är just nu.
Har träffat massor av sköna människor som omvandlats till mina vänner.
Även att jag lyckats riva av några riktigt trevliga tillställningar.
Men utöver detta så är 2009 inget år jag kommer titta i backspegeln tillbaka på.
En vardag fylld av dekadens och dåliga one liners.
Så jag öppnar mina armar och välkomnar 2010.
Året då egentligen allting kan hända.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0