Packnings mayham och städning.

Har verkligen packat som en idiot idag.
Detta eftersom jag har utflyttning från denna lägenhet på lördag.
Packade/städade från 18 tills nyss.
Passade även på att städa ur min kylskåp.
Detta eftersom många av dom produkter som fanns där var inte riktigt nya.
Och mycket riktigt så fann jag många bakterie odlingar.
När jag började kasta det som var dåligt insåg jag ganska snabbt att det var 80%
Mycket riktigt när jag städat klart så såg det väldigt skralt ut i kylskåpen.
Ställ in två sexpack folköl och kasta in några ölkorvar skulle man kunna ställa ut bilden.
Detta som bevis på att de omryktade ungkarls kylskåparna faktiskt existerar.



Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0