Fredagsnöje?

Sitter här..Dagen är fredag och klockan har passerat 20.
Trots detta har inga öl passerat ned min strupe.
Jag har tvärtemot detta ägnat mig åt hushållssysslor.
Detta som att plocka undan skräp och blötlagt disk.
Tror att jag tjänar några vuxenpoäng på detta.
Hur många gånger har jag inte suttit djupt nedsjunken i en soffa.
Detta med en allt för starkt blandad grogg i min hand just denna tid?
Skulle väl ljuga ifall jag sa att jag inte önskade att så var fallet även denna trista fredag.
Men flyttar nästa helg och tanken att packa klart oroar mig.
Har knappt packat någonting som det är nu.
Men nu blötlägger jag all shiet och drar över till Tommy A.K.A Timberland Fucker.
Detta för att röka några cigaretter och kanske om jag har tur läppja på en folköl.
Genom detta kan jag drömma mig tillbaka till en tid då det inte fanns lägenhetsproblem.
Tiden då det bara var en fråga ifall mopeden startade när man skulle åka hem.
Då på den tiden utköpta folkölen var ljummen och problemet var mindre.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0