Ducka..För nu laddar the Mullster om.

Kanske är jag one of the kind.
En av guds prototyper på en människa.
Too weard to live to strange to die and so on.
Men finns det någon större frihetskänsla än just detta.
Man står och betraktar sin nakna lekamen i badrumsspegeln medan man smakar kvällens första öl.
Med smaken av malt vet man att kvällen kommer bli ett smörgåsbord av good time.
Än har man inte gjort bort sig genom att allt för berusad ge fagra flickor fel komplimanger.
Inte heller har man blivigt utkastad från krogen efter enligt vakten för många öl.
Man har inte hunnit vandra hem med en iskall vind blåsande i ansiktet hela vägen.
Än finns det möjligheter som vi by damn skall ta till vara på.
This night belongs to us.
Med dom orden öppnar jag den andra ölen och beger mig ut på balkongen.
Detta för att röka en cigarett och drömma mig bort där temperaturen är högre och ölen betydligt billigare.
//Mulle

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0