The Waiting of doom

Jag vet inte om detta är någonting som drabbar alla eller om det enbart är jag som har detta problem.
Detta händer oftast efter en blöt utekväll när man varit lite väl frikostig med visa kortet.
Man ligger kvar i sängen med den sprängande huvudvärken som resultat efter gårdagens äventyr.
Sakta börjar man försöka backtracka kvällen trots att huvudet verkar klyvt i två delar.
Hmm..Allt började på bolaget..Sedan köpte jag tydligen två cigarettpaket under kvällen.
Fast jag inte har en cigarett kvar nu...Konstigt..Sedan..helvetet...5 starköl och några shots på krogen.
Okey..Sedan mat på Max och allt avslutas med taxiresa hem.

Sakta börjar man inse att kontot kanske börjar gapa tomt.
Man ligger kvar en stund och våndas över om man ska våga att logga in på internet banken.
Men någonstans ligger ett patos kvar från barndommen...Det är omöjligt att leva i ovisshet.
Så man kravlar till datorn och påbörjar en inloggning.
Då händer det..The waiting of doom påbörjas.
Detta sker när man knappat klart och sidan laddas.
Man hinner få blödande magsår innan tillslut sanningen uppenbaras.
Ibland till ett lugn och ibland till total missär.
Men en sak är säker..dom svarta siffrorna på internet banken ljuger aldrig.

Varför tar jag då upp detta?
För att det är i skrivande stund dags att öppna den första av sju tappra soldater jag har väntande i kylskåpen.
Antagligen kommer detta leda till några riktigt poor decisions för min del under kommande kvällen.
Men vad ska man göra...Det är min lott i livet.
Och utan dem vore det ingen blogg.

Käftsmällar
Postat av: Rei

Jag känner igen mej totalt i de där.. o man har sån jävla ångest dagen efter så att man bara vill hänga sej eller något annat. Men man lever bara 1 gång.

2010-12-04 @ 14:03:37
URL: http://lillfinnen.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0