One day off..Reflektion.

Vad sysselsätter man sig när man tagit en dag ledig och temperaturen har krypit långt under noll.
I en stad av total negativitet och evigt mörker.
Man kan som jag trotsa såväl temperatur och negativa människor för att besöka den gröna butiken.
Detta för att där bunkra sig med en större mängd alkohol för att fira av det året som vi snart lämnar.
2010 har varit ett år av studier, reparationer av många nivåer av privatlivet men samtidigt fyllt av kaos.
Långt ifrån det året vi lämnade.
I förra årets sista inlägg gick det att läsa

"Jag ska flytta till en villa långt ut i skogen. Allt för att slippa alla jävla människor som förpestar.
Detta för att sedan dra en pipeline från Altia Oy.
Då har jag allt mitt stilla sinne behöver i nuläget."


Detta var en ganska snabbfattad mening hur livet och allt såg ut just då.
Sittande arbetslös och pank i en smutsig lägenhet på hemmansgatan.
Kanske har inte sitvationen omvandlats mycket sedan den tiden.
Men känner fortfarande att året 2010 var just det min trasiga själ behövde för att återta kontrollen.
Allt jag redan känner är att 2011 kommer bli så mycket bättre än vad 2009 och 2010 var tillsammans.
Det blir året jag tar tillbaka allting..Såväl på Teamdudes planet som på det privata.
Kriget ska snart börja och jag skall kasta mig ut på stridsfältet.
Beväpnad med X antal iskalla vid min sida ska jag ta tillbaka allt som en gång varit mitt.
You got my word on that.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0