Helgen

Sitter och är allmänt bitter medan jag lyssnar på ett stycke Thåström.
Alltså hans tidigare alster inte det senare jävla sing along dravlet.
Sure helgen levde verkligen upp till vad det borde.
Detta eftersom jag vaknade helt nedbruten på lördagmorgon.
"Helvetet..Ska ju iväg och fira Mr Penisfinger idag" var den första tanken som gled igenom mitt huvud.
Nästa kom nästintill direkt "Aaaj" Min kropp kändes som att den var överkörd av en lastbil och allt kändes jobbigt.
Drog mig dock upp och levde dagen mellan avsnitt av Simpsons och avslagen Cola.
Men när klockan slagit 19:30 kom en tanke..Som alltid förmodligen legat där.
"Är verkligen rätt sak för en man i min ställning? Kan jag verkligen bara se lördagen försvinna medan goda vänner upplever vad man i folkmun brukar kalla groggarnas glada tid?
Nej...Det kunde jag inte..Min lördag var betydligt mer värdefull än så.
Så valde att duscha av mig bakfyllan och dra mot fästningen på Hemmansgatan 200.
Väl där påbörjades drickandet och dimman löste sig sakta av.
Träffade en hel hög trevliga människor jag inte träffat på länge.
Fick även uppleva ett bra coverband någonting som är lika sällsynt som 13 rätt på stryktipset.
Vaknade söndagmorgon med en enorm bakfylla.
Lite tröttare och lite sjukare än igår..Men trots detta var jag tvungen att le.
För det är ju detta jag gillar.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0