Helg i nyktert tillstånd...Eller?

Som rubriken avslöjar så tänkte jag spendera den kommande helgen helt och hållet nykter.
Jag har dock ett problem. Har inte spenderat duetten Fredag,Lördag utan att dricka alkohol.
Vad sysselsätter sig en krigare av min rang helgen med när han inte står för full i krogkön?
Kanske man kan sätta sig och spela ett parti harpan, lägga lite pussel
eller bara starta xboxen och låta att helgen passera.
Men dessa alternativ känns så jävla värdelösa när jag vet att mina vapenbröder kommer ta till malt ikväll.
Så har någon lust att fira denna nyktra helg med mig så är det bara att höra av sig.
Dock insåg jag just att jag har en påse kvarglömda drycker sedan någon förfest här för några veckor sedan.
Så risken är väl stor att alkoholen vinner över xboxen trots allt.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0