Tydligen inte odödlig trots allt

Efter allt jag utsatt min kropp med de senaste åren levde jag i en fast tro.
Nämligen att jag var i närheten av odödlig och kunde inte skadas av förkylningar och flunsor.
Men efter en riktig svineri helg så höll min kropp sakta men säkert på att kolapsa under söndagskvällen.
Hela kroppen skakade och ur min näsa rann någon form av gul substans.
Jag tänkte att "Hell no...Aldrig att jag ska bli sjuk"
Måndagsmorgonen nalkades och mina symptom hade snarare förvärrats.
Jag låg en stund och verkligen försökte intala min bleka lekamen att jag minsann inte alls var sjuk.
Men fick trots allt ta tjuren vid hornen och inställa mig i sjukskrivningskön.
Har legat sedan dess likt ett illaluktande paket i min säng och tittat på diverse dagsfördrivs program.
Kan verkligen säga att inte ens mina värsta fiender borde behöva titta på den enorma skit som prånglas ut ur dumburken varje dag.
Tur att det finns alvedon och ett plural tal skopor att påbörja imorgon när jag 07:30 åter drar på mig blåstället.
Jävlar så värdelöst det är att tvingas titta på diverse reality shows medan man måste betala för skiten.
Nej nu återgår jag till verkligenheten.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0