Sedära..han tar en kopp.....Te


Har verkligen inte förstått hela grejen med att dricka te och vad som är så awesome med just detta.
Kanske är det för att jag är mer av en "Ska vi ses och dricka nån öl och snacka"
istället för att mötas över en kopp rykande nykokt H2O.
Är också av den totala inställningen om att "Ska vi gå hem till mig och dricka en kopp te"
bara är en förfinad version av "Ska vi gå hem till mig och knulla?"
Men eftersom sjukdommen slår mig värre än bakfyllan efter en rejäl tredagars bläcka måste någonting göras.
Eftersom jag inte har råd att losa dom 600 pesetas det kostar att vara sjuk så måste jag klara mig ifrån detta.
Då hörde jag någonstans att te med honung skulle göra underverk.
Så härmed går jag ifrån min tidigare inställning för att tjäna 600 spänn.
Detta även om drycken jag ska inmundiga smakar urin från valfritt däggdjur.
Kan visserliga härstamma i att allt te jag fann i bunkern var modell gul från tiden jag bodde på sjungande.
Ett te som möjligen skulle passa om man befann sig på långvården och det serverades till en torr vetelängd.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0