Min egna drömfabrik

Det sägs ju att natten är ger upphov till dom största och bästa ideerna.
Någonting jag upptäckte tidigt i livet var sant.
Många nätter man suttit planerat, musikscoutat och redigerat.
Gårdagens natt slutade med att jag kom in på planerna framtida projekt.
Eftersom mitt huvud totalt bubblar över med ideer och mindre projekt är detta svårt.
Svårt att kanalisera allt och få ut resultat.
Ofta påbörjas arbeten. Planeras och börjar genomföras.
Sedan kommer något nytt mera spännande upp vid horrisonten.
Som den skapande personen man är så överger man tidigare projekt och hoppar på detta.
Eftersom man är en man med så enormt många järn i elden blir sällan någonting klart.
Sitter helt plötsligt med flertalet halvgjorda projekt.
Långfilm, en rimmande orkester och en radioshow är bevis på detta.
För att återgå några rader..Vad kom jag på denna regniga natt nykter i Skell.
Under en av mina många rökpauser dök ett ord plötsligt upp och kändes rätt.
Produktionsbolag..Smakade på ordet mellan blossen och kände att det inte kändes så dumt.
Ett eget produktionsbolag som kunde hjälpa mig att kanalisera mina projekt.
Där fanns det även plats för möjliga andra former än just Teamdudes.
Även om teamet ligger mig enormt varmt om hjärtat.
Vi är några fördruckna farbröder som hållit hop länge..Vissa av oss sedan slutet av 90talet.
Så detta kommer inte på något sätt påverkar Teamet och våra framtida bravader.
Snarare utöka våra chanser att göra någonting produktivt.
För kan jag kanalisera min skapande ådra kan jag även ge mer till teamet.
Sedan ger mitt egna produktionsbolag möjlighet till att göra saker som teamdudes inte gör.
Promo för MOTKB, syster produktioner och annat.
Än är detta bara ett fragment av en tanke i min virriga hjärna.
Kan även tillägga för dom eventuella flickorna som går med sol och vår i tankarna.
Nej..Produktionsbolaget kommer inte innefattas med pengar.
This is pure art..Nothing else.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0