Nykter I Skell..Vilket Humbug

Ännu en helg passerad..Denna spenderad i total nyktert skick.
Utan det berusade filter tio iskalla TT erbjuder så har jag insett många saker.
1.Att Skellhell är så enormt mycket tråkigare när man är nykter än jag tidigare minns.
2.Man kan vara mer kreativ om man inte häller i sig alkohol hela tiden..Men detta blir sällan lika bra och är aldrig lika underhållande som att dirtbag wasted designa ett skrivbordsunderlägg.
3.Att sysselsätta sig med att titta på filmer på canal+ en lördagskväll är ett straff som är direkt jämnförbart med guantanamobay

Men enligt läkarens föreskrifter valde jag denna helg att faktiskt följa hans råd om avstånd mot alkohol.
Någonting som i mina kläder är ENORMT ovanligt.
Brukar sällan bry mig om vad någon säger till mig.
Men eftersom en risk till Hepatit som följd av dricka vid körtelfeber stod på menyn så valde jag att avböja.
Så helgen har spenderats i lugn tecken.
Har även möjligt löst mitt boende problem så jag kanske under sommaren har någonstans att bo.
Får antagligen veta under veckan som kommer.
Nu kan vad som helst hända.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0