Sagan om Koss och hur dom gjorde mig pank

När jag påbörjade min arbetskarriär på Alimak HEK så tänkte jag.
Ska jag orka genomlida monteringsarbete i 8 timmar varje dag behövdes musik.
Så jag beväpnade mig med ett stycke Koss Spark plug.
Vad jag inte visste då när jag stod med Visakortet i högsta hugg
Var att detta var början på en era.
En era av trasiga hörlurar och fördärvande ekonomi.
Om jag räknar rätt har jag avverkat 8 stycken Koss Spark plug under min tid på alimak.
Detta resulterade i att jag blev sånär som blev stamkund på Teknikmagasinet.
Och varför detta just nu?
Jo för när jag igår skulle avnjuta den sista cigaretten för kvällen så gjorde jag en upptäckt.
Mina lurar har blivigt glappa..Så nu får det minsann bli ännu ett besök på Teknikmagasinet.
Börjar fan fundera på ifall det är jag som håller den pråmen med skit flytande

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0