Onskan har anlänt till Hemmansgatan

Jag väcktes ur min dvala av en ringsignal på dörren.
Så jag går mot dörren.
Då hör jag ivriga knackningar.
"HOLD YOUR FUCKING HORSES" var tanken som flög genom mitt huvud.
Beredd att ge dom hell så öppnar jag dörren.
Där möts jag av en flicka i 12-13 års åldern som huttrar fram frågan
"Hej..Vill du köpa jultidningar"
Jag ger henne ett "Nej tack" och stänger dörren.
Gott folk..Låt er inte luras av hennes oskyldiga uppenbarelse.
Det är ren onska som härjar i form av jultidningsförsäljare.
Redo att suga ut dina sista förvaltade slantar.
Sedan är jag ytterst tveksam att jultidningsförlaget erbjuder
någon form av extra tjockt julnummer av fibban.
Tack men nej tack säger jag

Käftsmällar
Postat av: sQwan

hehe de är fördelen med att bo på skiftesgatan där vågar ingen unge ringa på med rädsla av alla knarkare osv osv.:P haha du vet vart du måste flytta för att bli av med de.;)

2009-09-10 @ 17:18:08
URL: http://sqwan.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0