I rest my fucking case

Som tidigare inlägg avslöjade så har jag förtillfället ett agg mot
tekniska saker som inte fungerar.
Vet inte om det var karma
eller bara min vanliga otur som slog mig i ansiktet efter det uttalandet.
Skulle nämligen lägga in lite nya sweet tunes på min Ipod och vad händer.
Hela jävla skiter hänger sig.
Startar om och inser att verkar som något mera allvarligt har skett.
Kan vara ett dött filsystem. Sökte febrilt efter en lösning i felsökningsguiden hos apple.
Men eftersom den som författat ihop den
verkar lida av grava störningar i hjärnan fann jag inget svar.
Efter många svordommar och enorma hatkänslor mot allt Apple står för så hittar jag kvittot.
Jag blir kallsvettig när jag ser att inköps datumet på den är 2007-12-28.
Min första tanke är helvetet jävla sprutluder.
All garanti är out of the window..Så jävla likt mitt liv.
Detta tills min blick faller längre ner på pappret och jag får åter hopp på mänskligheten.
Skrivet i svartbläck står Försäkr. Port.Hifi 3 år.
Wounderbart..Så nu är det förhoppningsvis Elgigantens problem och inte mitt.
Trots att hatet bubblar fortfarande så lugnade jag ner mig lite.
Ska fan flytta till Kabogabo där inga elektronik finns inom 10000 mils radie.
Inte el heller för den delen. Där ska jag sätta mig med en banjo och bara njuta.
Njuta att inget mera kan gå åt helvete denna dag.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0