Arbetsförmedlingens kundtjänst

Jag har tagit ett beslut i valde i brist av bättre vetande.
Nämligen att jobbrapportera till arbetsförmedligens kundtjänst.
Först får jag välja bland en djungel av..för att välja..Tryck ett.
Efter det så får jag trycka in mitt personnummer.
När jag gjort klart detta så faller dommen.
Likt en krocketklubba mot penis.
Din kötid är beräknad till...30 minuter..du är plats 35 i kön.
Visst fan är det underbart ibland att ringa till statliga instanser.
Funderade starkt på att lägga ifrån mig telefonen och hitta på något annat.
För att sedan återvända till telefonen en halvtimme senare.
Men med min långsamma hjärna och min tur lärde jag väl då missa det.
Ibland hatar jag bara hela världen.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0