Vuxenpoäng

Plockade oerhört många vuxenpoäng idag.
Inte nog med att jag handlade efter handlingslista.
Någonting som är en direkt biljett till bingolotto sofforna.
Jag handlade även grönsaker.
Försökte skaka av mig känslan.
Känslan att kanske snart.
Inom en snar framtid har även jag vuxit upp.
Men det fanns ett sätt att trycka undan dom känslorna.
Först och främst svinhelgen jag har i ryggen.
Samt det faktum att fortfarande går stora mängder
av mina pengar till alkohol.
Om jag tvivlar fortfarande finns två video snuttar från helgen.
Videoklipp som bevisar att denna hund inte kan sitta än.
Därmed slutade jag oroa mig och insåg.
Att det är nog länge innan jag kommit i det stadiumet i livet.
Då jag kan kalla mig vuxen.
//Mulle





Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0