Kanske dags att lägga om livet nu?

Tanken slog mig när jag för andra gången denna vecka
la ner mitt alkoholiserade lekamen i sängen igårkväll.
Tvådagars mitt i veckan har varit mer regel än undantag på sista tiden.
Känner mig oerhört sliten och allmänt trött.
Sista tre fyllorna har slutat med sk. dåliga fyllor.
Vilket kanske är ett tecken att dra ner på öldrickandet.
Man är ju trots allt inte 17 år längre.
Detta har resulterat i bortfall på blogg aktivitet.
Både pågrund av spontanfyllor och brist på vettiga aktiviteter på dagarna.
Men efter The Captens 25års fest i helgen så väntar en vit helg.
Efter det är jag inbokad på Helloween fest så då blir det nog starköl.
Men efter det får det fan vara bra på ett tag.
Även om jag vet att det är slitna ord för en gammal hund som jag.
Brukar hålla på att vara nykter men vet alltid hur det slutar.
Någon som vill hitta på en nykter aktivitet nästa helg?
Bara att höra av sig.
//Mullster

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0