Gårdagen i korthet.

Som tidigare inlägg avslöjar så var det festligheter igår.
Närmare bestämt 25 års fest för the Capten.
Självklart tog jag mitt fulla ansvar och söp mig shitfaced.
En uppgift jag självklart tog på fullaste allvar.
Detta resulterade dock i att jag inte tog mig in på någon krog.
Så..Fuck krogen..Jag och Itzo käkade på Subway sen drog jag ihop efterfest.
Lyckades med konstycket att klämma handen i ytterdörren.
Kanske var det just alkohol intaget som framanade detta resultat.
Lyckades även konstatera vissa saker.

1.Jag är väldigt duktig på vara otrevlig.
Kanske ingen direkt nyhet..men nådde nya höjder i lördags helt klart.
2.En flaska Kir och sju öl är för mycket för en gammal hund som jag.
3.Lyckades ännu en gång..Röka upp ett paket cigaretter på enbart timmar.
4.Jag klår lätt Johan Palm på bära hatt..Jag bär den stolt.
5.Fan..Måste fixa en hatt i rätt storlek.

Bifogar en bild på denna krigare.
På den dimmiga blicken och det resta högerfingret avslöjas.
Detta är ingen att lita på.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0