En nödvändig inställning

I dessa bråda dagar så finns tydligen en tillflykts ort som kallas Facebook.
Någon sysselsättning åt dom som inte vågar sig ut en sådan helg som denna.
Registerade mig här för något år sedan efter påtryckningar av bekanta.
Efter detta så har jag förstrött besökt denna hemsida för lite värdelös information.
Men idag när jag ännu en gång loggade in så drog jag en stor suck.
En suck var allt jag fick ut när det sista hoppet om mänskligheten gick ur mig.
15 nya updates..Och det visade sig att det var 15 som gjort någon totalt meningslös Quiz.
Valde då i vredesmod att ställa av all jävla skit som Facebook har att erbjuda.
Så nu är det rena inlägg och status förändringar allt jag ser.
Efter det startade jag Misfits - 12 Hits from hell skivan och ett lugn spreds i min kropp.
Att totalt försvinna från Facebook har aldrig känts så lockande.
Men jag ger denna hemsida en sista chans innan jag skjuter den i sank.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0