Cashflow mottages

Funderar på att dra ut och fota lite.
Synd bara att man besitter så enormt dålig utrustning för detta endamål.
Sålänge ingen känner att dom vill casha ut så jag kan köpa en vettigt systemkamera så vet jag vad jag måste göra.
Måste verkligen fixa mig någon form av anställning för att köpa allt jag vill köpa.
Men i brist på annat så funderar jag på att gå ut och fotografera lite.
Har dock diskuterat lite med vänner och bekanta att det är lättare att fotografera om man har en vettigare kamera.
En riktig kamera skänker dig någon form av tillstånd att ta kort på annars totalt värdelösa föremål.
Nu ifall man tar kort känner man sig som ett mongo och drar sig in i det sista.
Nej...Arbete måste fixas så allt kan köpas..

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0