Southside Of Skell

Lyckades trots ett jävligt bissy schema idag dra mig ut.
Med kameran i högsta hugg för att fånga lite moments.
Tyvärr så känner man direkt hur man blir hemmad av värdelös gear.
Försökte dock få igång fotandet..Så får busted gear komma senare.
Drog ner till älven och fotade lite typiska hej Media programmet bilder.
Kändes lite cheesie men vad ska man göra.
Always a start right?
Som ni säkert upptäckt vid detta laget så är jag svag för BW.
Klart som fan. Av flera anledningar..Med en värdelös digitalkamera blir det bästa resultatet.
Sedan är det jävligt stilrent..Stiligt och praktiskt.
Känner att det är dags att dusta av videokameran för att göra guld.
Har på känn att när For The Things We Love kommer ut så kommer det bli bra.
Men keep your pants off. Känner jag produktionen rätt lärde väl bli typ 2012 eller dyl.
Som sagt..Bra sås..Har en del material och kommer betydligt mera.
Filmen kommer väl bli cirka 20 - 30 minuter..Sen typ 60min+ med Bonus Shit.
Saker som är förbannat roliga men inte har någon knytning till filmen alls.
Bra jävla skit kort och gott.
//Mulle



Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0