Hårt Liv..Hård Helg

Fy fan..Jag hoppas jag inte kommer må som jag gjorde igår.
Det är fan inte någonting jag hoppas min värsta fiende.
Eller vad är det för skit jag säger..Det är det jag endast hoppas min värsta fiende.
Till saken och tar det från början.

För detta skall vi vrida tillbaka till middagstid fredagkväll.
Jag hade beslutat att avnjuta den fredagen i lugn och ro..Framförallt nykter.
Detta beslut taget av att en sju helvetets fest var inbokad Lördagkväll.
Så vi grillade och hade skoj..Såg hellraiser..Bara en sak.
Men med mattsson kom även en påse innehållande 17 stark.
Som han hade tänkt spara till lördagens äventyr.
Vi tog varsin öl och käkade.
En öl multipliceras med fler öl.
När vi druckit tre öl var så kommer en ide om om biljard på Old Williams.
Så vi vandrar ner på Olds. Blir bjuden på öl och dricker vidare.
Träffar Penisfinger, Tuben, Storyteller och Mr Calaveras.
Därpå blir det en snabbvisit på Olles.
Plötsligt är det stängningsdags så vi lyckas styra upp en random efterfest.
Sneekar till sig en gratis taxiresa till bladgatan.
Jag och mattsson går tillbaka till mig och hämtar dom återstående öl som finns.
Tillbaka till blad och fortsätter.
Någongång efter fem snubblar jag in och somnar på soffan.

Vaknar trött, skitig och jävlig på soffan på lördagen.
Huvudet som ifall det var klyvet i två bitar.
Lyckas käka en husman och dricka lite vatten.
Då slår det mig..Fan..Det är fest ikväll också.
Dagen fortlöper i bakisdimma.
Försöker som en good Champ att dricka även igår.
Men allt jag får i mig är en liten grogg.
Så vid 11 så skickar jag ut alla och krashar i sängen vid 11.
Hårt liv..Hård helg
//Mulle

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0