Sleepie Sundays

Nu är det söndag och klockan har passerat ett med råge.
Gårdagskvällen blev relativt onykter.
Drog till uppfinnarvägen i början av kvällen. Började dricka öl i rask takt.
Hängde runt med lite vänner som man inte umgåtts med på jag vet inte hur länge.
Det var awesome iallafall.
Men när klockan slog nio så beslöt vi oss för att dra förbi och fira Ida som fyllt 23.
Sagt och gjort. Taxi var förbokad. Men inte fan kom den i tid för det.
För att tidsuppfattningen var fel så har jag inte så stor koll på exakt hur lång tid vi väntade.
Men nog lång tid för två cigaretter och för lite urin att få färga lite av en snödriva gul iallafall.
Efter det blev det taxi tur och efter det mera öl och hann även med lite mintuu.
När klockan slagit 23 så kändes det som att det var dags att dra sig ner mot krogen.
Tyvärr trots den korta vägen så lyckades jag vingla omkull otal gånger.
Kan i vanlig ordning säga att kroglivet i denna stad inte alls är det var det en gång.
Vi stod på Olles och samtalade om att man inte kunde bete sig lika svinigt för tre år sedan.
Då hade man råkat i bråk nästan omedelbart.
Det är nästan så man saknar det gamla goda tiden.
Sedan blev det taxi hem och ramlade ihop i sängen någongång vid två.
Det ska enligt ett klent gårdagsminne finnas en bild på undertecknad i ett exemplar kvinnliga solglasögon.
Men jag tror det när jag ser det.
Kan även tillägga att jag var så bakis så jag väntade till fem innan jag
tillslut drog mig ut för att köpa nya cigg. Thats all for now

Käftsmällar
Postat av: sQwan

Haha. Det minns jag faktiskt. Jag måste hålla med om att jag minns svagt din nuna med kvinnliga solglasögon..:D Men du slår iaf inte min bakis. haha. du slapp iaf ratta gustafbergs bussen lr vad fan folk kallar det nuförtiden. Ungdommar.

2009-03-03 @ 19:39:18
URL: http://sqwan.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0