Trött men endå glad.

Vilken sjuhelvetetsdag det varit idag.
Gårdagen avnjöts i festen och fyllans tecken.
Som vanligt så vaknade jag med sprängande huvudvärk och ångest.
Huvudvärken var självförvållad av påtok förmånga Sofiero dagen före.
Ångesten var väl även den självförvållad eftersom jag lovat att hjälpa Sqwan att flytta idag.
Men som true warrior så sög jag i mig två cigaretter to get to work.
Började någongång vid 14 tiden..Och kom just in genom dörren.
Lägenheten är stökig, skitig och bär en unken lukt.
Men det är min nu..Mitt fort mot världen utanför.
Funderar på ifall man ska sprätta en kall och sätta sig på balkongen.
För att sedan låta valfri låt av Raised Fist svepa mig iväg långt bort från stökiga lägenheter och regn.
Keep the sun coming.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0