Fredag

Sitter här på en fredag och är fullständigt nykter.
En sysselsättning som blivigt mer och mer ovanlig för mig.
Är det bara jag som när jag inser att pengarna snart kommer in på kontot
går in på bolaget och köper en smärre mängd alkohol?
Eftersom sviterna från förra helgens fylleslag sitter i hade jag lovat mig att inte dricka i helgen.
Som extra säkerhet passade jag på att boka in en tvättid för att försäkra mig om att så var fallet.
Men tydligen blev det inflyttningsfest.
Sweet..sitta och dra i mig några folköl och bara ta det lugnt var min tanke.
Men efter mitt bolaget besök verkar det bli 4 folköl, 4 starköl samt en flaska Kir.
Lärde väl bli som alla andra helger att man står klockan 4 och urinerar utanför länsmanshuset.
Fan att jag aldrig lär mig

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0