Dagen då jag fick ett brev

Fick ett glädjebesked i form av ett brev idag.
Vanligtvis brukar dom bara bidra till elände och ångest.
Detta oftast i form av räkningar..Men inte denna dag.
Ett besked att jag har 290 riksdaler att vänta på min konto inom kort.
Säkert finns det människor som anser att 290 kronor inte är mycket att hurra för.
Men för just denna krigare så är 290:- relativt jävla viktigt at the moment.
Kan vara så att just denna helg petas dom kvarglömde folköl i min kyl undan.
Detta för att dricka starkvaror..Borde jag inte spara dessa pengar och inte köpa öl?
Mitt svar är lika klart som att skell kommer förpestas med regn imorgon.
Hell No..Jag är ingen ansvarsfull människa..Det trodde jag ni visste redan. 

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0