Titta..Han fixar


Efter ett besök tog jag tag i saker och ting.
Var och fixade julklappar..Någonting jag skjutit upp till det sista varje år.
Så beslöt mig för att den 21 december var en bra dag att börja undersöka fenomenet julklappar.
Då den bataljen var avklarad så gick jag helt sonika och investerade i glödlampor.
Anledningen till detta är att det varit nedsläkt i min lägenhet.
Detta pga att alla glödlampor gick sönder ungefär samtidigt..Detta någongång i Oktober.
Så köpte glödlampor och bytte glödlampor i en väldig fart.
Nu kanske man skulle tagit sig en kopp av det hemmatillverkade vinet och Call it a day.
Rom byggdes inte på en dag

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0