Rest in peace Mr Fear and loathing in Las vegas


Efter en helspeckad dag är det skönt att varva ner med något filmatiserat mästerverk.
Dagen till ära fick erbjuda Gonzo - The Life and Work of Dr Hunter S Thompson.
Redan i början var jag tagen..I mitten var jag nära till tårar och i slutet var jag imponerad.
Dom känner till mitt filmsinne så ligger Fear and Loathing in Las Vegas mig varmt och hjärtat.
Att få se en dokumentär angående mannen bakom filmen & Boken.
Vilket gör att man inser att just Fear and Loathing in Las Vegas är mer en självbiografi.
Människan som levde ett sant Rock & Roll liv i alla avsenden.
Må skaparen av Gonzo journalistiken och profilen Hunter Thompson alltid leva kvar inom oss.
R.I.P Hunter S Thompson 1937 - 2005


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0