Le tired

Vaknade och kände mig som jag blivit överkörd av en spårvagn.
Hjärnan var mos och hela kroppen ömmade.
Så jag gjorde vad jag gör bäst.
Raggla ut i köket..Förtära lite vatten..Två cigaretter för att sedan krasha igen.
Gårdagen utspelade sig på någon random förfest där jag träffade johan den andra.
Det var inte igår man träffade den krigaren som beslutat sig att studera i Umeå.
Efter många skratt, tre öl och 1,5 liter vin så beslöt vi oss att dra ner mot Skellefteå och kroglivet.
Sagt och gjort..Efter testat diverse krogar utan framgång sjönk vår standard.
Pga brist på cash kunde vi inte gå på det enda stället som släpper in hundar som vi..Nocks.
Så fick välja krogen som ligger i anslutning till denna.
Men att jämföra dessa två krogar är ungefär som att välja mellan fri bar eller HIV.
Efter vi lämnade ovanståend krog vid stängning så styrde vi oss mot Frasses för att fixa några free burgers.
Efter avnjutit maten var det dags att styra fötterna mot torpet.
Blev bjuden på eftersläkning men tappade bort alla människor så vandrade hem.
Lite överförfriskad nådde jag högkvarteret och där tar mina minnen slut.
Vaknade fullt påklädd i sängen i morse så lyckades trots allt ta mig hela vägen hem.
Ännu ett hinder övervunnet.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0