Back from X-Mus

Har överlevt ännu en julafton med allt vad det innebär.
Sitter nu åter i en stökig lägenhet på torpet.
Gjorde det dåliga valet att besöka Skells krogliv när jag återvände till staden.
Någonting jag skulle vetat vid lite eftertanke var en dödfödd ide.
Men skam den som ger sig..Kastade mig ut med hemmatillverkat vin och shots innanför västen.
Gav upp Olles..Dömde ut Coasters och blev nekad inträde på Carl viktors.
Beslöt därmed att svälja allt vad stolthet och heder hette. Detta för att besöka Old Williams.
Mitt besök där blev vad man kunde vänta sig.
Långa köer vid bardisken och medelålder på cirka 45.
Fylld till bristningsgränsen med idioter med ett iq som lätt blivigt besegrad med dess skostorlek.
Valde bort detta alternativ för att åka hem..Lyssna på lite Ramones och fortsätta dricka fult vin.
Vissa saker känns bara så jävla rätt i vissa situationer helt klart.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0