Whitetrash Scumbag

Ibland är det bara så jävla skönt att veta att man är en Whitetrash Scumbag.
När man har slut pengar typ 20 dagar innan löning.
Det enda som finns i kylen är några välkylda folköl och en burk lingonsylt.
Man går ut och tar en cigg för att fundera på vad nästa etapp blir.
Åker iväg och snålhandlar upp dom sista cashen man har på Willys.
Kryssar mellan hyllorna likt en ninja..Förbi övriga Whitetrash människor och patrask.
Detta för att lyckas knipa guldklimparna i rea hyllorna.
Det är med skamm i kroppen man sedan står och lastar upp detta på bandet.
Sedan får man frågan..Ska du inte ha en kasse?
Varpå man vill säga att sådanna borgarfasoner befattar jag mig inte med.
Men eftersom det troligen kommer bli ännu ett besök nästa månad ändrar jag mig i sista stund.
Väljer ett mera välkommet..Ja tack..Pyntar in en krona.
Plockar ihop mina varor som är i det billigaste laget och hastar ut så snabbt mina ben bär mig.
Ibland känns det verkligen som man lever in the bottom of the shitbarrel.
Kanske borde man sköta ekonomin och inte köpa öl så snart halsen torkat.
Men vem försöker jag lura..This is the life i live..And i Like it.
//Mulle

Min varukorg bestod av :

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0