Titta han lever

Kändes kanske som att en update var på sin plats.
Enligt beräkningarna var det fem dagar sedan jag satte av lite tid till blogg verksamhet.
Detta eftersom det inte funnits någonting att dokumentera.
Livet rullar på och har sysselsatt mig med att dricka öl med friends.
Känns som jag vandrat gatorna i skell med en iskall i näven hela veckan.
Kanske borde man växa upp och sluta slira runt halvt om halvt full?
Men varför ta detta beslut när detta känns så jävla rätt?
Så kanske ska fortsätta bara för att då vet alla vars ni finner mig.
Önskar jag hade några roliga bilder att visa men har inte fått bilderna från helgens äventyr än.
I Sinomtid kommer en fet update med både bilder och mer banbrytande information.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0