R.I.P Håkan Florå

En sorgens dag för alla Könsrock älskare.
Onkel Kånkels huvudman avled i Lördags.
Så tog denna dag för att avnjuta några ljuva toner.

Har varit på förmedlingen idag och fixat in lite papper.
Efter drog jag ner till Stan och vandrade runt lite.
Träffade lite folk..

Fixade ihop kolsyre apparaten.
Så nu kan Drinkshow serien fortsätta.
Drog sedan iväg och eldade upp en flaska tändvätska för att sedan dra hem.
Sitter nu och funderar på om en ny vettigare design på bloggen är på sin plats.
Ska fixa det så snart jag fixat igång mitt photoshop som tydligen valt att inte fungera.
En sysselsättning som jag inte orkar ägna någon tid åt nu.
Nej dags att ta en cigarett och återgå till dokumentären om Charles Manson.
Cheers

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0