Gårdagen

Sitter med Misfits - Monstermash i lurarna och försöker få ihop ett inlägg om gårdagen.
Någonting som känns som en svår uppgift.
Försöker fylla in historien mellan luckorna.
Satt på torpet och drack några kalla. Vid...23:30 börjar vi dra in mot stan.
Fortsätter dricka öl på Olds och håller på att bli utkastad.
Detta eftersom jag står och urinerar med öppen dörr.
Men på något underligt sätt så lyckas jag med konststycket att snacka mig ur sitvationen.
Någonting jag inte alls kan förstå hur jag lyckades med.
Kryssade tillbaka till uteserveringen och fortsatte dricka öl.
Någongång vid ett så drar jag, Mange och Emmy mot torpet.
När jag når i höjd med skiftesgatan så ringer Mattsson
Han meddelar att han tagit fasta på att det var hans uppgift att styra fram en efterfest.
Vi drar mot den okända orten där efterfesten var.
Vilket visade sig vara getberget.
Där blir vi bjudna på käk och efter det så drar vi på efterfesten.
Väl där åker såväl vattenpipan som fler öl fram.
En jävligt jenuin stämning.
Det jag minns är att jag drack Black Tower modell vitt genom natten.
Beslutet om att sömn inte vare en dum ide.
Detta var när jag för sista gången ställde ner det tomma glaset vid sextiden.
Efter detta så somnade jag stenhårt och sov till halv elva då vi blev uppväckta av värdinnan.
Sömndruckna och fortfarande onyktra började då den långa vägen hem.
Men ringde Downie och fixade så vi blev hämtade vid Ainas.
Så sitter och tittar tillbaka på gårdagskvällen så måste jag le.
För trots att det var långt ifrån kontrollerat så var det grymt skoj.
Rock Out With Your Cock Out helt klart.
Ett bevis på att denna hund långt ifrån har lärt sig sitta.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0