Damn tekniken..Damn it to hell

Jag håller på att explodera av vredesmod.
Alla som känner mig vet att jag lider av en gipsy curse.
Att all teknik som befinner sig i närheten av mig slutar fungera.
Detta resulterar i att skrik och svordommar oftar studsar mellan husen på Hemmansgatan.
Just denna kväll är det Panasonic DV och Premiere som vägrar sammarbeta.
Jag blir förbannad. Dunkar igång Skitsystem - Stigmata
Lyckas elda upp mig än ens ännu värre.
Väljer att gå ut och röka medan jag plöjer igenom dom vanligaste svordommarna.
När min röst sviker så satsar jag på könsord.
Jag är ingen trevlig seglare när mitt humör brister.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0