Pyssel

Jag har en bestämd uppfattningen.
Det är att det ska finnas verkliga liturära verk på ändstationen.
Så i mitt korståg har jag självklart flertalet på min wc.
I högarna hittar man såväl Knasen och 91an.
Men det var ju inte det jag tänkte ventilera i detta inlägg.
Utan dömm av min förvåning när jag undersökte ett ex av dessa.
En pysseltävling och prispallen avslöjar att måste vara sen åttiotal.
Möjligen tidigt nittio.
Det var bara då dom officiellt sket ut tävlingar av denna natur.
Vad säger de? Fyll i pratbubblorna och vi fint badlakan.
Dom som gjorde dessa pyssel var nog i åldern som sket fullständigt i ett fint badlakan.
Men när jag närmare undersöker bilden på priset slår det mig.
Så jävla Hardcore det vore med en Oboy är gott badlakan.
Funderade starkt på fylla i någon dödar kommentar och skicka in till tävlingen.
Men det slog mig hårt som en slägga på skenbenet.
Troligen har tävlingen avslutats för snart 20 år sedan.
Med besvikelse glömmer jag även denna.
Någon som råkar ha vunnit denna awesome handduk och är villig att sälja den?
Hör av er..Väntar med spänning.
//Mulle

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0