Ny dag..Ny kamp

Ja vad ska man säga om dagen som sådan.
Inget mera än rubriken låter lite lätt nynazistisk.
Men det har ju självklart ingenting att göra med innehållet.
Allt jag kan säga är att jag är oerhört sugen på att styra upp en systemkamera.
Nu när Skell sakta börjar tina fram så blir suget om ens större.
Objektiv + vettigt hus är inte stora pengar.
Tyvärr är dom destå större när man är arbetslös.
Hatar verkligen detta med att vara arbetslös och ständigt pank.
Men det kunde vara värre antar jag.
Nu ska jag förflytta mig till balkongen.
Detta för att röka en cigarett och ringa Fransmannen A.K.A Frasse.
Kan bli öl och cigaretter i solen.
Keep Peace.
//Mulle

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0