Nu har det jävlar i mig gått för långt..

Var tanken som flög genom mitt huvud när jag stod ute och rökte i solen idag.
Som känt ligger det ett dagis under våran lägenhet.
Vad hör jag då när jag står i godanro ute.
Ipodden hade inte fått följa med denna soliga dag så jag hörde detta klart.
Nedanför står två pojkar i uppskattningsvis 10 års åldern.
Den ena pojken citat :
"Linus..Vi pratar inte med warriors"
Den meningen skapade sådan kaos i min hjärna att jag var tvungen att sätta mig.
Andas djupt för att inte explodera.
Känner att min generation inte sysselsatte sig med sådana lekar.
Då slogs vi med pinnar och låssades vara bikers.
Alla som varit i min närhet sedan satan beslutade sig för att fördärva mänskligheten vet.
Min totala avsky för spel som World Of Warcraft och dylikt.
Jag har varnat alla..Det kommer gå åt helvete en vacker dag..Och mycket riktigt.
Denna varma dag i slutet av april blev startskottet för denna nedåtspiral.
En spiral som enbart kan avslutas med blodbad.
Och dom sa att videovålds generationen skulle förstöra barn och ungdommar.
Vad genererade den? Några våldsbrott..Nothing more.
Vad väntar nu? Dra i sig några kalla folköl och titta på Die Hard 2.
Bida min ilska i ensamhet.
//Mulle

Käftsmällar
Postat av: Hr. Fäkt

"Känner att min generation inte sysselsatte sig med sådana lekar."

...å andra sidan:

"när jag var liten hade vi minsann inga mopeder, vi cyklade när vi skulle nånstans"

dvs: man nyttjar det som finns tillgänligt. hade wow funnits när du var liten hade - hemska tanke - kanske till och med du spelat det.

bara en reflektion.

2009-04-29 @ 16:45:41
Postat av: Mulle

Tycker Hr Fäkts kommentar är fördömmande och helt osann. Jag hade aldrig ägnat mig åt dessa satans verktyg och det kan jag helt och hållet garantera..På min tid fanns det något som klådde och klår wow anyday...Namnet var Duke 3D

2009-04-29 @ 16:50:35
Postat av: Tuben

haha så det är ungefär som att prata med penisfinger och mr calavera, inget vettigt sagt men dom låter irriterade iaf

2009-04-29 @ 20:54:27
Postat av: penisfinger

ungarna har rätt man pratar fan inte med warriors!!

nä nog finns det bättre saker att göra än att spela wow.

2009-05-05 @ 23:38:47

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0